Pagina's

donderdag 15 augustus 2019

Schudkaart voor Kerstmis

De basiskaart is van wit cardstock van 24x15 cm. De zijkanten heb ik gerild op 4,5 cm.
Het designpapier op maat gesneden en met de paperdistresser bewerkt. 
De elegante boom tussen het designpapier en het cardstock geplakt.
De hulstblaadjes komen van een oudere MD Creatables en heb ik in zowel groen als wit uitgestanst. De rode besjes zijn gemaakt met Nuvo Crystal drops. 
De shaker blister van Marianne Design heb ik gevuld met Eiskristall. Het plaatje is van een knipvel van Els Wezenbeek en na het uitknippen heb ik langs de randen Effect Snow van Nellie Snellen aangebracht (staat niet in de webwinkel, maar Hennie heeft het wel. Gewoon even naar vragen). Het plaatje met dubbelzijdig tape op de gevulde shaker geplakt.
De shaker doily uitgestanst en met tacky glue op de achtergrond geplaatst. Aan de buitenkant van de shaker blister heb ik ook nog een Effect Snowlaagje aangebracht.
Het vogeltje hoort bij een oudere kerstkrans van MD en ik vond hem wel leuk op de buitenkant. Ik heb hem ingekleurd met Nuvo Alcohol Markers. 
Onderaan de tekst Merry Christmas gestempeld.
Tip: doe dit vóórdat je de shaker opplakt!
De rechter zijkant is gespiegeld gemaakt aan de linker zijkant.

Onderstaande producten komen bij Kreatrends vandaan:
CR1475 Craftables snijmal Shaker SquareEWK1271 Knipvel Cozy ChristmasLR0024 - Shaker windows – SquaresLR0612 Creatables Gate Folding dies – ChristmasPK9111 Pretty papers bloc christmas time   LR0488 Creatables Petra's Christmas border Nuvo crystal drops - autumn red 683N CS0980 Clear Stamp christmas sentiments Marianne Design  Nuvo - Alcohol Marker Pen Collection - Rosy Pinks - kleurenNuvo -Alcohol Marker Pen Collection - Natural Browns 317N
Hier nog even het totaalplaatje.
Fijne donderdag!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten