Pagina's

donderdag 1 augustus 2019

Geen problama

Ik heb een drieluikje van een Cutting- en Embossingstencil van Studio Light gemaakt met de lama Collectables van Marianne Design.
Ook heb ik mijn borduurkunsten in de strijd gegooid (leuke manier om van je DMC voorraad af te komen). 
Ik vond de cactus wel passen bij lama's, dus hier mijn versie. 
Deze lama kijkt zoals lama's kunnen kijken: verbaasd, nieuwsgierig, ondeugend, vertederend, eigenwijs......noem maar op. In ieder geval zijn ze heel leuk om in elkaar te knutselen. 
Hier heb ik dezelfde cactus gebruikt, alleen ingekort.
Ik heb papierblok Boho Summer van Marianne Design gebruikt als 2e laag op het drieluikstencil van Studio Light. Dit papierblok heeft Hennie toevallig niet, maar wel heel veel leuke andere om met deze lama's te gebruiken. Kijk hier maar.
Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:
  COL1470 Collectables snijmallen Eline's Alpaca  STENCILSL170 - Cutting and Embossing Die Essentials nr.170CR1473 Craftables snijmal Cross stitch border
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten