Pagina's

maandag 4 juni 2018

Special delivery

Special delivery


Deze kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Ik zel vond dit een hele mooie basis voor een geboorte kaartje.




Ik heb alle basis uit wit carstock gesneden en de randjes beïnkt met Memento Dew Drop.
Daarna heb ik de delen uit design papier gesneden. Ik heb ouder papier gebruikt wat ik nog had liggen.


Hier kun je de wolk goed zien. De ooievaar is een mal van Marianne Design. Het baby gezichtje heb ik uit wit gesneden omdat ik geen huidskleur had. Ik heb dit daarna ingekleurd met de Nuvo markers. 


De bloemen heb ik gemaakt van foam en een mal van Leane creatief. 
De midden gedeeltes heb ik ingekleurd met de Nuvo markers. 

Ik wens jullie een fijne knutsel week, groetjes Ine


470.713.326 Dutch Doobadoo  Card Art Swing wolk     COL1420 Collectables snijmallen Eline's Stork     45.4551 Lea'bilities snijmal Easy Flower 001  Flower foam sheets a4 White  Memento Dew Drop inktkussen Bahama Blue MD601



Nuvo -Alcohol Marker Pen Collection - Fair Skin Tones 318NNuvo -Alcohol Marker Pen Collection - Indigo Ink 327N104090 Foam Stencil Brushes


2 opmerkingen: