Pagina's

zaterdag 13 januari 2018

Winter

Ik weet niet hoe jullie dat vinden .
Maar in de winter is het vroeg donker en vind ik het ontzettend
 gezellig om kaarsjes en waxine lichtjes te branden.
Daarom het ik op deze winterkaart lekker veel kaarsjes verwerkt.

Ik heb achter de opening van de lantaarn een stukje mica gedaan. 
En de lantaarn verhoogd opgeplakt.
Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van een mal van crealies.
De tekst mal is van Craft emotions. 
2 formaten in 1 verpakking, dus kun je kiezen welke je gebruikt.
Erg handig.



De sneeuwkristallen heb ik van onderstaande Amy mal gebruikt

Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt.

 CR1424 Craftables snijmal lantern  CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design  ADD10111 Die - Amy Design - The feeling of Christmas - Ice crystal borderCrealies Create-a-Card-no.-16 snijmal  6011-0319 Paperbloc 15x30 cm Shabby Christmas

Distressinkt Vintage Photo  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten