Pagina's

donderdag 14 september 2017

Willow

Toen Hennie mij deze stempel opstuurde, moest ik in eerste instantie wel even slikken (hij is ongeveer 15x12 cm). Hij komt van dezelfde firma (Santoro) als de Gorjuss stempels. Ik heb hem diverse malen gestempeld op verschillend papier, omdat ik nog niet wist met welk kleurmedium ik wilde gaan kleuren. Ik was heel blij met mijn stempelhulp, want het lukte niet om hem in 1x mooi te stempelen.
Uiteindelijk heb ik besloten om met Copics te werken, omdat ik daar voor mijn gevoel het handigst mee ben. Ik heb ook een keer gestempeld op kopieerpapier. Dat is makkelijk uitknippen om daar het masker van te maken, omdat ik eerst de achtergrond met PanPastel ging maken. Toen dat klaar was heb ik het masker eraf gehaald en kon het kleurwerk beginnen.
Als basis heb ik de Triptych vorm van Dutch Doobadoo genomen en deze op kraft overgetekend en uitgeknipt. Rillen doe ik met het mini scoring board van Martha Stewart. Een lekker handzaam bord.
Daarna heb ik de binnenlijnen getekend op designpapier en op de ingekleurde stempel. Alle randjes bewerkt met distress inkt (Gathered Twigs) van Tim Holtz.
 De bomen zijn 'oudjes' van Marianne Design en de blaadjes komen uit mijn eigen voorraad.
Hier nog even onze Willow (betekent 'wilg') van dichtbij.
De onderstaande producten komen bij Kreatrends vandaan:

470.713.315 Dutch Doobadoo Card Art  Triptych 2PK9105 Pretty Papers Bloc Belle Fleur  CR1337 Craftables snijmal Tinys tree Birch Marianne Design  CR1348 Craftables snijmal wood  42-05013 mini scoring board Martha StewartDistress inkt pad Gathered TwigsNellie-Snellen-Ink-Applicator 
Ik ben benieuwd wie van jullie deze kleuruitdaging ook durft aan te gaan. Laat het me weten, want dan kom ik beslist even kijken.
xxx Margreet

2 opmerkingen: