Pagina's

donderdag 6 juli 2017

Strandtafereel op de foto

De zomer, en vooral de vakantieperiode, nodigt altijd uit om foto's te maken.
Daarom heb ik het stencil van het fototoestel er maar weer eens bij gepakt.
Ik heb het stencil op kraft met potlood omgetrokken en daarna uitgeknipt.
Met designpapier hetzelfde gedaan voor de kleinere maten en daarna alle papiertjes afgewerkt met Stormy Sky distress inkt.
Links de vuurtoren met daaronder een stuk dubbelgevouwen visnet.
Voor het voorste zeilschip heb ik met een ontwerpmes heel voorzichtig stukken zeil weggesneden en daarna alles op een wit zeilschip gemat. De achterste zeilboot heeft als extra witte zeilen gekregen. Beide boten zijn met markers bijgekleurd.
 En hier is mijn favoriete 'groetjes'stans weer.
 
 Dit is de binnenkant. Ik zou best in zo'n stoel willen gaan zitten en genieten van het uitzicht.
 De stoelen zijn nog van vorig jaar, maar ik blijf ze gaaf vinden.
De tekst op designpapier gestempeld en gemat op een stukje kraft. Eronder een driedubbelgevouwen stukje visnet geplakt  (zodat je het binnenkaartje uit het fototoestel kan trekken).
Wat zeesterren mogen niet ontbreken op een strandtafereeltje.
Ik heb zelfs aan de achterkant gedacht.
Onderstaande producten heb ik gebruikt en ze zijn allemaal doorgelinkt naar de webwinkel.

  COL1433 Collectables snijmallen Eline's Seagull & friends  LR0473 Creatables snijmal sailboat  MB0167 Knipvel Mattie's Mooiste beach   PMA 160148 paper pack ahoy there 6x6  LR0424 Creatables snijmal Beach ChairCR1410 Craftables snijmal Tiny's lighthouse KJ1712 Clear stempel Karin Joan groetjes 470.713.520 Dutch Doobadoo Card Art Camera CR1409 Craftables stencil Tiny's fishnet  Distressinkt Stormy Sky6200-0222 Ink blending Tool Joy!Craftsontwerpmes
xxx Margreet


2 opmerkingen:

  1. Deze stencil heb ik ook in mijn hobbycollectie zitten, maar ik weet me er eigenlijk nooit raad mee.
    Dankzij deze fantastische uitwerking hiervan heb ik wat inspiratie gekregen.
    Dank je wel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen