Pagina's

donderdag 13 juli 2017

Een bijzonder moment voor Wallie de walvis

Want...... hij mag eindelijk zijn matrozenpetje laten zien aan zijn vrienden.
Hij is er zo ontzettend trots op ...
Dus een heel bijzonder moment voor Wallie.

Jullie mogen hem ook zien van Wallie
Lekker zwemmen in de oceaan, tussen het koraal.
En om jullie zijn matrozenpetje te showen komt hij even door dit kijkgat zwemmen



Zien jullie hoe zijn oogje glinstert van blijdschap.


Voor deze kaart heb ik de onderstaande materialen gebruikt.
De embosfolder heb ik 2x ge embost.
1x uit wit en 1x uit licht blauw.
Van de lichtblauwe heb ik de cirkelrand uitgeknipt .
Ik heb eerst gekeken hoe de binnencirkel op de kaart kwam.
Toen heb ik de cirkel eerst uit de kaart gesneden.
Bij het wit en het blauw.
Daarna heb ik hem in de embosfolder gedaan en geembost.
Doe je dit andersom, dus snijden na het embossen dan druk je het ge emboste plat.
Verder is het gewoon de kaart naar je eigen interpretatie aankleden.
Er zitten zoveel leuke extra onderdeeltjes bij de walvis.
En het koraal van Marianne past er ook weer super bij.

Ik heb het op deze manier gedaan.
En natuurlijk een wiebeloogje gebruikt.
Blijft een leuk effect geven.

De onderstaande producten staan weer doorgelinkt naar de webwinkel.

Veel freubelplezier en bedankt voor je bezoekje.




COL1430 Collectables Eline's whale  DF3436 Design folder Ocean view  CR1406 Craftables stencil coralPL1507 Clear stempel Emoties Project NL12219-1931 Wiebel ogen 6 mm  PB7052 Pretty Papers bloc Eline's Ocean




4 opmerkingen: