Pagina's

woensdag 21 december 2016

IJskoude wintergroetjes.


Voor vandaag heb ik een ijskoude kaart om jullie te laten zien.
Zouden we nog een witte kerst krijgen ?
Op mijn kaartje is wel veel sneeuw gevallen.
Het is zo koud dat de ijspegels aan de " dakgoot " hangen.
De bomen zijn zwaar van al de sneeuw.
En meneer de sneeuwman heeft het wel
naar zijn zin in deze witte wereld.

Ik heb designpapier gebruikt uit het pretty paper bloc " Nordic Winter "
In het midden heb ik een wit vierkant geplakt,
 deze heb ik bewerkt met de designfolder " Dennenbos "
daarna ben ik met een beetje inkt over de geƫmboste bomen gegaan,
zo zie je ze nog iets duidelijker, en krijg je mooi diepte in je kaart.
Daarvoor heb ik een rij uitgestanste bomen geplakt,
 met daarop een beetje sneeuw van foam ball clay.

Het plaatje komt van een knipvel van Tiny.
Ik heb het zo geplakt dat het gelijk loopt met de achtergrond.
De sneeuwpop blijft leuk, ik heb hem een lekkere warm muts en
sjaal gegeven, zo blijft hij vast nog wel een poosje staan. ;-)

Deze materialen heb ik gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel:

PK9128 Pretty papers bloc Nordic Winter   PB7049 Pretty Papers Bloc  Eline's babies blue   COL1413 Collectables snijmallen sneeuwpoppen   LR0444 Creatables snijmal Horizon forest Marianne Design

DF3430 Designfolder dennenbos Marianne Design   IT588 Knipvel Tiny's winter 2   TC0844 Clear stempel border Tiny's icicles


Ik wens jullie allemaal goede kerstdagen, 
en een voorspoedig 2017.

Groetjes Linda.

1 opmerking: