Pagina's

maandag 4 mei 2015

Sending you Flowers

Hallo allemaal.
Vinden jullie Lieveheersbeestjes ook van die leuke diertjes?? Ik word helemaal vrolijk als ik die leuke kevertjes op de bloemen zie kruipen.
Nu heeft Noor!design een hele leuke rand met Lieveheersbeestjes. Ik ben er heerlijk mee aan de slag gegaan, samen met een prachtige Vintasia mal van Nellie Snellen en de leuke tekst mal van MarianneDesign.


Als basis heb ik een kraft kaart genomen die ik heb gemat met papier uit het Old Pres papierblok van Marianne Design. Lekker fleurige papiertjes zitten er in het blokje.


Om te laten zien hoe ik de Lieveheersbeestjes rand heb gemaakt heb ik de foto even gekanteld.
Omdat ik niet alleen de lijfjes maar ook de kopjes van de kevertjes in zwart wilde hebben heb ik de mal 2x gestanst, uit rood en uit zwart cardstock.
Daarna heb ik bij de rode stans de stipjes met Distress Ink Black Soot bewerkt, van elk Lieveheersbeestje de vleugeltjes losgeknipt en op de zwarte stans geplakt.
Het was even een werkje maar ik vind het resultaat erg leuk geworden, net echt.


De tekstmal heb ik ook 2x gestanst, 1x uit designpapier en 1x uit zwart cardstock.
Met Distress Ink Black Soot heb ik alle letters bewerkt toen het papier nog in de mal zat.
De zwarte stans heb ik er iets verschoven achter geplakt voor een mooi effect.
Overal op de kaart zitten ook losse Lieveheersbeestjes, hiervoor heb ik de rand nog een keer op dezelfde manier gemaakt en van deze rand enkele kevertjes losgeknipt.


De bloemen zijn helaas niet in de webwinkel te verkrijgen maar komen uit eigen voorraad, net zoals het lintje waar ik de strik van heb gemaakt.
Ook op de bloementoef heb ik een Lieveheersbeestje verwerkt.


De prachtige Vintasia mal van Nellie Snellen bestaat uit 5 snijmallen die ik op deze kaart allemaal gebruikt heb. Het geeft zo'n mooi effect op je kaart en een plaatje op je kaart verwerken is dan een keer helemaal niet nodig.

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

VIND012 Vintasia Dies Rectangle with grid Nellie Snellen  CR1310 Craftables stencil sending you flowers  6002/0370 Noor! Snijmal rand lieveheersbeestjes PK9120 Pretty Papers Bloc Old Press Kraft papier 15 x 30 cm. Distress inkt kussen Black Soot

Bedankt weer dat jullie langs zijn geweest. Hopelijk vinden jullie de kaart mooi en heb ik weer een beetje extra inspiratie kunnen geven.

Groetjes en tot de volgende blogpost,
Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart en die lieveheersbeestjes zijn helemaal àf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werkje die lieveheersbeestjes !
    Tof gedaan ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaa, deze lieveheersbeestjes zijn gewoon te leuk. En dan heb je verder ook niet veel meer nodig om een super leuk kaartje te krijgen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk en mooie kaart en ja met die lieveheersbeestjes heb je wat werk gehad maar ze staan er prachtig op!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave kaart Henriëtte. Ik wordt direct verliefd op de lieveheerstbeestjesmal. ☺
    xx Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave kaart Henriëtte. Ik wordt direct verliefd op de lieveheerstbeestjesmal. ☺
    xx Ine

    BeantwoordenVerwijderen