Pagina's

zaterdag 16 mei 2015

Een mijlpaal.....

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien hier, dit is tevens 
mijn laatste kaart als lid van het DT-team van 
Kreatrends, Omdat het drukker is geworden op mijn
werk en ik daardoor extra uren ben gaan werken
kan ik helaas niet meer voldoende tijd besteden
aan de kaartjes die ik voor Kreatrends 
mag maken en wat ik in lever daar wil ik wel
achterstaan en door tijdgebrek is dat niet meer
mogelijk. Ik vind het erg jammer maar moet 
hierbij ook aan mezelf denken.

Onderstaande kaartje heb ik gemaakt
met twee nieuwe mallen van Marianne
Design, het schoolbord en het hobbelpaard.

Ik heb er een soort schoolkaartje van gemaakt.


Het hobbelpaard vond ik echt vintage-achtig en
daarom maar gelijk aan een vintagekaart gedacht.
Het paard is gestanst uit kraftpapier, embossed en
daarna bewerkt met Distress Inkt.


Het schoolbord heb ik ook uit kraftpapier gestanst, 
daarna heb binnengedeelte uit zwart cardstock en
daarna een paar kleine sommetjes gestempeld met
witte inkt. Omdat het niet heel goed zichtbaar was na
het stempelen, heb ik de cijfers daarna omtrokken
met een witte gel-pen, hierdoor zie je ze goed op het
zwarte cardstock.


De volgende producten komen uit de webwinkel
van Kreatrends:

LR0347 Creatables snijmal rocking horse Marianne Design  COL1374 Collectables set abacus  CS0882 Clear stempel tekst Veel geluk  

Ik hoop dat deze kaart en mijn andere kaartjes
gemaakt voor Kreatrends jullie inspiratie hebben
gegeven. Bedankt voor al jullie bezoekjes en 
jullie berichtjes. 

Groeten en een fijne avond.....
Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Zo jammer Jolanda dat je ons gaat verlaten 😕 ik snap het wel maar het blijft jammer.
    je laatste kaartje is weer prachtig, net zoals alles wat je allemaal voor het blog geplaatst hebt.
    Ik wens je alle goeds en tot op Facebook of wie weer waar nog meer..... beursje of zo.
    xx Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer Jolanda dat je ons gaat verlaten 😕 ik snap het wel maar het blijft jammer.
    je laatste kaartje is weer prachtig, net zoals alles wat je allemaal voor het blog geplaatst hebt.
    Ik wens je alle goeds en tot op Facebook of wie weer waar nog meer..... beursje of zo.
    xx Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig afscheidskaartje, Jolanda...zo jammer dat je ons gaat verlaten, maar je hebt gelijk dat je aan jezelf denkt! We zien elkaar vast nog wel in blogland en op Facebook! Het ga je goed!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige afscheidskaart!!!!
    We zullen je missen Jolanda.
    XXXXXXGiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes .... Ik zal jullie ook heel erg missen, maar gelukkig houden we contact... Heel veel liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige laatst kaart heb je voor Kreatrends gemaakt Jolanda. Ook ik vind het heel jammer dat je gaat stoppen maar begrijp je beslissing heel goed. We zullen je zeker missen

    xx Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt weer een leuk kaartje gemaakt Jolanda, jammer dat dit je
    laatste kaartje voor Kreatrends is, ook ik zal je missen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje jolanda
    wat jammer dat je kreatrends gaat verlaten
    succes verder met alles wat je gaat doen

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen