Pagina's

vrijdag 27 september 2013

De laatste 2 beloofde labels


En dan hier eindelijk de beloofde laatste 2 labels die ik voor Kreatrends heb gemaakt.
Ook nu weer de Craft tags gebruikt.
De bovenste tag heb ik beplakt met vrolijk gebloemd papier, omdat dit goed past bij de stempel van Noor! waarop 'Dat verdient een bloemetje' staat. Ik heb gestempeld op een paar lagen tissuepapier (van een verpakking van kleding of schoenen) en daarna uitgestanst met de Floral Flourishes stans van Noor!
Ook de onderste bloem heb ik met deze stans gemaakt. Hiervoor heb ik alle 4 de maten diverse malen van tissuepapier gestanst, een gaatje in het midden gemaakt, en dit lekker verfrummeld en ze uiteindelijk met een brad op elkaar gestapeld.


De laatste tag uit deze serie is ook weer een Craft tag. Deze maal stoer mannenpapier gebruikt, dat ik met de fishtail stans van Die-namics heb gestanst (je kunt natuurlijk ook deze vorm er heel simpel in knippen!). Het stukje met 'Cool' erop was wat er overbleef na het stansen en ik vond het wel cool om het met twine aan de rest vast te binden.
Ook het rood gestippelde papier heb ik met dezelfde stans gestanst en darna op kraft papier geplakt. Daarna de leuke stempel 'Dat zit wel snor' van Noor! er op gestempeld en alles met een stukje touw vastgebonden.

Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven hoe deze leuke clear stamp set van Noor! en de Craft tags te gebruiken.

Gezellig weekend gewenst!
xxx Margreet

7 opmerkingen:

  1. Mooie labels weer. De eerste met een prachtige bloem en de tweede zo lekker stoer. De stempels passen er super bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze labels zijn weer prachtig, de ene lekker vrolijk en de andere lekker stoer!!! Leuk idee om een hele serie temaken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige labels zeg.. mooi gedaan en schitterende bloem zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De labels zijn erg mooi, ik vind de mannenlabel, lekker stoer, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie labels, erg vrolijk en heel mooi papier. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen