Pagina's

vrijdag 15 maart 2013

Een bijzondere ster



Goedemorgen allemaal, Margreet hier.
Ik wil jullie laten zien dat een stans van een ster niet alleen gebruikt hoeft te worden voor een kerstkaart. 
Ik heb de stans 2x uitgestanst: 1x van kraft en 1x van cardstock. 
Ik heb alle onderdelen beïnkt met Vintage Photo distress ink en ik heb hiermee ook de stempel gestempeld. Nadat ik de sterren op elkaar had geplakt, heb ik ze met bakkersgaren omwikkeld en daarna op het designpapier geplakt. 
Een bloem met een veertje eronder maakt het geheel af. 
Al met al vind ik het een bijzonder kaartje voor een bijzondere gelegenheid.

Gebruikte materialen
Kraft, designpapier en veertje uit eigen voorraad

Ik hoop jullie hiermee wat inspiratie te hebben gegeven.
Ik wens iedereen een heel gezellig weekend met hopelijk wat zonnig weer!



10 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg mooi uit en zeker, de ster is voor meerdere doeleinden geschikt zoals je laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er helemaal te gek uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Leuk gedaan met die ster. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw heel erg mooi. Een super idee!

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er heel mooi en stijlvol uit! Leuk om te zien dat de ster ook voor andere doeleinden gebruikt kan worden... Een schitterend geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel mooie kaart, en zo zie je maar weer
    dat je deze mal het hele jaar door gewoon kan
    gebruiken, super kaart ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kaartje is ook weer leuk...zo zie je maar sterren zijn niet alleen voor kerst.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, mooie kaart zeg! Een leuke tekst ook! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje geworden Margreet.
    En idd sterren hoeven niet alleen vooor de kerst

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wou da ik het kon zien,...
    de foto´s doen het niet bij mij :(

    kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen