Pagina's

maandag 21 oktober 2024

Een roze kerst

 Ik heb deze keer een kaart gemaakt met de kerstballen snijmal van MD.
Lekker roze, weer eens iets anders als de traditionele kleuren.
 Het is een vouwkaart geworden... niet zo heel moeilijk.
Je snijdt van een A4 vel een strook van 10,5 cm x 29,8 cm.
En deze ril je aan beide zijden op 7,4 cm.
Als je deze naar binnen vouwt komen ze als het goed is tegen elkaar aan.
Op 1 van de flappen plak je een kleinere kaart zoals je op de foto ziet.
De kerstballen heb ik 10 x uit roze cardstock gestanst en er 9 op elkaar geplakt.
Toen rondjes gesneden van mica en die bovenop geplakt en daarop de laatste kerstballen.
Aan de achterzijde heb ik ook rondjes mica gedaan,
wel eerst het schudmateriaal erin gedaan 😉

 Verder kun je de kaart versieren zoals je zelf wil. 
Ik heb op de onderflap een tekst verhoogd opgeplakt.
En aan de achterkant nog een strookje gedaan zodat mijn kaartje kan staan


Leuk dat je bent langs geweest.

Nog even alles wat ik gebruikt heb uit de Webwinkel op een rijtje:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten