Pagina's

woensdag 8 mei 2024

Weer een jaartje wijzer....

Ik heb nog een kaart gemaakt met de prachtige ronde snijmal van Berrie's Beauties On the Fields.
Deze keer met een prachtig plaatje van een uil in de hoofdrol en wat extra leuk is.... De uilen-snijmallen van AmyDesign, ze zijn al wel wat ouder, passen daar perfect bij.

 
De basis is weer de nieuwe Shape-art mal Stella van Dutch Doobadoo met hierop weer een ander papiertje uit het mooie Paperpack On the Fields.
Zoals ik al noemde passen de uiltjes-snijmallen van AmyDesign heel leuk bij deze kaart.
Ze zijn nog beperkt verkrijgbaar bij Kreatrends dus wil je de snijmallen (onderaan in het materiaallijstje genoemd) bemachtigen dan moet je niet te lang wachten. Op = Op!!
Het uiltje in de boom heb ik met Derwent Inktense kleurpotloden op kleur gebracht, bij benadering een beetje in de kleuren van de uil op het plaatje. 
De teksten komt van clearstamps Lieve-teksten van MarianneDesign.


Op deze foto kan je dat beter zien. Ik heb hiervoor het kraftpapier eerst bewerkt met wit potlood en ben daarna aan de slag gegaan met roze, paars, blauw en een klein beetje geel bij de oogjes.
Hetzelfde is hij zeker niet geworden maar je kan wel zien dat hij familie is....toch?


De gebruikte materialen van Kreatrends op een rijtje en doorgelinkt zijn:
 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Groetjes Henriëtte 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten