Pagina's

zondag 14 januari 2024

Hoera

En dan is blogvriendin Eri jarig.
Ik heb voor haar een kaart gemaakt met MD materialen, omdat ik weet dat zij daar zo van houdt.
De leuke layout circle mal gebruikt. Eerst uit het geruite DP gestanst en daarna nogmaals met een bijpassende kleur uit hetzelfde papierblok (altijd fijn als dat dubbelzijdig is). De cirkels uitgeknipt en bovenop de andere geplakt, zodat de afbeeldingen wat dieper liggen.
Hoera gestanst met de gave grote letters van MD. Hiervoor heb ik goudkarton gebruikt. Dat is lekker stevig.
Ook de naam Eri is op dezelfde manier gestanst. 
En de JIJ-stans ook maar weer eens van stal gehaald. Ik blijf hem geweldig vinden (zoals je hieronder bij de gebruikte materialen kunt zien, heeft Hennie hem nog steeds in het assortiment).
Ook uit goudkarton gestanst. Het woordje jij uit het effen DP, net als de zelf gemaakt banner, waar nog tekst uit deze set op is gestempeld.

Ik heb de volgende materialen van Kreatrends gebruikt:

Fijne dag!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten