Pagina's

maandag 10 juli 2023

Met de caravan op pad

De muisjes hebben er zin in , voor hun is de vakantie al lekker begonnen.

Ik wilde de caravan eens op een andere manier gebruiken .
En heb bij Mixed-up craft  op You tube dit idee van de zeshoek gezien.

Ik zal aan de hand van de foto's uitleggen hoe ik het gedaan heb en de maten er ook bij.




Ik heb 3 rijen achter elkaar, zie je het muisje om het hoekje kijken😄


Ik heb op de witte delen grasrandjes geplakt.
Op de voorste ook 2 muisjes, op de middelste de caravan en
 op de achterste een boom en een muisje.

Hier kun je iets beter zien dat het 3 rijen zijn.

Je hebt nodig :
1x wit.... 24 cm x10 cm
Deze ril je op 1-6-18-17 cm 
Zoals op de foto snijd je de hoeken eraf.
Dit is op 4 cm van de onderkant 





1x wit....22 cm x 4 cm
deze ril je op 5-17 cm


Hierop plak je alvast dessinpapier.


Op de korte stukjes plak je dubbelzijdig tape en hier plak je de smalle strook op met dessinpapier.
Zoals je ziet op de foto.



Dit doe je aan de andere kant ook en dan krijg je het onderstaande.


De witte zichtbare delen beplak je ook met dessinpapier.


Dan heb je nodig 3 witte stroken van 2 cm x 15,5 cm
En die vouw je zoals hieronder en plak je ze ook vast met rode tape.


Dan heb je nog nodig 1strook wit van 16 cm x 3,5 cm
 en 2 stroken wit van 12,5 cm x 3,5 cm
Deze stroken "kleed je aan "met datgene wat je leuk vind.
In dit geval dus de caravan.
En dan maak je alles aan elkaar zoals hieronder.
Je kunt ook eerst het "mechanisme "maken en dan alle onderdelen erop.
Dat is aan jezelf wat je makkelijker vind.



Ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd.
Zo , niet, laat het ons dan even weten.
Leuk dat je bent langs geweest.
Hieronder alles op een rijtje uit de webwinkel:










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten