Pagina's

vrijdag 30 juni 2023

Zon zee strand en schelpen


Deze gnome neemt het er lekker van......
Met een heerlijke cocktail op het strand vertoeven 
en genieten van het mooie weer.
Ik heb een dubbele kaart gemaakt 14 cm x 14cm.
Hierop een ercu mat van 13,5 cm x 13,5 cm.
Hierop een blauwvierkant van 13 cmx 13 cm.
Deze heb ik met een embosfolder bewerkt.
Alle randjes heb ik met distress inkt beïnkt.
De grote schelp heb ik uitgestanst , geembost, en verhoogd opgeplakt.
Achter het touw ovaal heb ik het plaatje geplakt 
en dit voor de helft ook verhoogd opgeplakt.
Dus de bovenste helft zit op de schelp en op de onderste helft zit foam tape.
Verder nog wat schelpjes hier en daar.

Leuk dat je bent langs geweest.

Ik zet hieronder alles uit de webshop:










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten