Pagina's

vrijdag 14 april 2023

Congrats

Voor dit DT kaartje voor Kreatrends heb ik het nieuwe mask stencil Tiny's Field of Flowers gebruikt.
Het stencil heb ik gebruikt als embossingfolder. Ik werk met de Nellie's PressBoy-Pro en heb de volgende volgorde aangehouden: - dikke plaat, - rubber matje, - cardstock, - mask stencil, - doorzichtige plaat, - machine op stand 6.
Voor andere machines moet je zelf even uitvogelen welke volgorde je aan moet houden.
Daarna heb ik het geëmboste cardstock in 2 stukken gesneden en op maat gemaakt voor de achtergrondkaart. Toen de beide delen bewerkt met distress oxides kitsch flamingo en squeezed lemonade. Een bijpassend stukje DP gezocht en dit opgeplakt. Beide geëmboste delen verhoogd opgeplakt. 

Een elegante bloem erbij en die vond ik in het wit het mooist.
Tenslotte de tekst Congrats erop geplakt.

 Ik heb de volgende producten van Kreatrends gebruikt:
Fijne dag!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten