Pagina's

maandag 7 november 2022

Van Harte Beterschap

Vandaag heb ik geen Kerstkaart maar een Beterschapskaart om te laten zien.
In mijn DT-pakket van Kreatrends zat de leuke appel van Dutch Doobadoo. Deze bestaat uit 2 delen die ieder afzonderlijk maar natuurlijk ook bij elkaar gebruikt kunnen worden om iets leuks mee te maken.
Dit laatste heb ik gedaan. Als je goed kijkt zie je bovenin het steeltje een splitpen zitten. Hiermee kan je de kaart van elkaar schuiven.

Ik heb voor de basis van gekleurd cardstock gebruikt en hiermee een heerlijke rode appel gemaakt, klaar om zo in te bijten.
Beide delen passen precies op elkaar en het was voor mij een uitdaging om achter het voorste deel iets te verstoppen wat je niet kan zien als de kaart goed op elkaar zit.
De tekst op de voorkant is gemaakt met een alfabet van Craft Emotions. Het past precies!

Het was even zoeken maar het is gelukt, als de kaart open geschoven is komt er een plaatje van een knipvel tevoorschijn met daarop een schattig Gorjuss stempeltje. En heel toepasselijk..... er zit ook een appeltje bij dat stempeltje. Hoe leuk is dat?
 

Hier even een close-up. Het schattige meisje staat in een hoopje met bladeren en vindt het appeltje daar op de grond. Waar ik de stempel van het hoopje bladeren vandaan heb kan je in de materiaallijst onderaan dit blogbericht lezen.


Ik heb al een aantal kaarten, gemaakt met deze appel van Dutch Doobadoo langs zien komen en heb geprobeerd mijn kaart net weer iets anders te maken.
Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen inspireren.
 
De gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:
 
Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: