Pagina's

maandag 4 juli 2022

Cadeau voor jou

Vandaag heb ik weer een creatie voor je die ik voor Kreatrends gemaakt heb.
Heb je dat ook wel eens, dat je een cadeautje graag in een tasje wilt stoppen maar je er geen thuis hebt?
Dat probleem is over als je het handige en leuke tekenstencil van een gift-bag van Marianne Design hebt. Je maakt daar in een handomdraai een superleuk en handig tasje mee. 


Het stencil past op een A4-tje en is heel gemakkelijk te maken. Ik heb er ouder geëmbost papier van Joy!crafts voor gebruikt wat een beetje op behangpapier lijkt v.w.b. de structuur. 
Hennie heeft dat niet in de webwinkel maar je kan er natuurlijk ook mooi dubbelzijdig papier voor gebruiken of gewone cardstock en daar een stukje geëmbost papier op plakken. Mogelijkheden genoeg zou ik zeggen.


Op de voorkant van het tasje is een mooie snijmal van Jeanine's Art verwerkt met daarop een leuk plaatje van een knipvel van Marianne Design.
De mooie amaryllis van Marianne Design is een prachtige oudere snijmal waarvan er nog maar 1 op voorraad is in de webwinkel. Vindt jij 'm ook mooi? Wacht dan niet te lang met bestellen, de link staat onderaan in dit blogbericht tussen de gebruikte materialen.
Verder heb ik twee stempelsets met elkaar gecombineerd waarvan ik van Cadeaubon Cadeau heb gemaakt door een stukje van de stempel niet te beïnkten.
Als handvaten heb ik lintjes gebruikt en klaar is je versierde tasje.

Superleuk om een klein cadeautje in te verpakken.
 
Gebruikte materialen uit de  webwinkel zijn:
 
https://www.kreatrends.nl/Craft-stencil-Marianne-Design-Shopping-Bag (helaas momenteel niet leverbaar, hopelijk binnenkort weer wel)
 
Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig cadeautasje is het geworden

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen