Pagina's

donderdag 20 januari 2022

Baby blocks

Ik heb met de baby blocks van Dutch doobadoo de onderstaande kaart gemaakt.
Wat een gave mal is dat zeg.
Ik heb het pretty papers bloc Rainbow gebruikt.
Dit papier is dubbelzijdig .
Hiervan is de ene kant bewerkt en de andere kant effen.
Dus de kleuren zijn goed op elkaar afgestemd.
De basis kaart is een kaart vierkante kaartbasis.
dus 27,5 cm x 13,5 cm.
Ik heb de mal nagetekend op geel van het dessinpapier en op dun wit papier.
Dit witte heb ik aan de achterkant geplakt om de beertjes te verbergen.
Zie onderste foto.
De letters BABY heb ik verhoogd opgeplakt.
Daarna ben ik de beertjes gaan uitstansen in in elkaar zetten.
En dan kijken waar en hoe ik ze hebben wil.
En dan is dit mijn eindresultaat.
Ik ben er erg tevreden over.













Heb je inspiratie opgedaan en ook een idee gekregen?
Hieronder staat alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.







                                             


                 


Leuk dat je bent langs geweest!!


 

2 opmerkingen: