Pagina's

vrijdag 30 april 2021

Jij bent van onschatbare waarde..

 

 
 
 
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zus Margje. Zij komt twee keer in de week mijn zoon een vit.B12 prik geven. 
 
Het model van de kaart is van de Dutch Doobadoo mal Elegant. Deze heb ik met potlood omgetekend en uitgeknipt. Het designpapier heb ik een randje kleiner uitgetekend met dezelfde mal.
 
Om het geheel wat meer diepte te geven zijn alle papiertjes met distressinkt bewerkt. 
 
Het knipvel is van Yvonne Creations. Met de plaatjes van dit knipvel kun je drie kaarten maken. Zij zijn speciaal gemaakt voor deze periode waarin de zorg op haar tenen moet lopen. 
 
Omdat ik het gehele knipvel op wil maken, krijgen jullie nog een derde kaart hiermee te zien, maar daar ben ik nog mee bezig ;).
 
 
 

 
 
Gebruikte materialen met link naar de webwinkel:
 
 
 
 

 

  



3 opmerkingen: