Pagina's

donderdag 11 maart 2021

Welkom Lente

Deze keer heb ik een mixed media tag gemaakt.
Ik heb hiervoor aquarelpapier gebruikt. De hoeken afgeknipt en een gaatje bovenin en je hebt een tag.
Met een blendingtool heb ik distress inkt her en der opgebracht. De kleuren die ik heb gebruikt zijn: fossilized amber, cracked pistachio en broken china.
Daarna heb ik de mooie stempel van Marianne Design erop gestempeld. 
Hier en daar heb ik nog kleine beetjes erbij gestempeld, zodat het geheel een beetje opgevuld werd.
De bloemen en vlinders heb ik nog eens apart gestempeld en met alcohol markers ingekleurd. Vervolgens uitgeknipt en over de stempel op de tag geplakt. Daarna met een zwarte fineliner de omtrekken geaccentueerd.
Van de tekststempel het woord Lente in de kleur broken china gestempeld op een restje van de tag, met zwarte inkt afgewerkt en verhoogd opgeplakt.
De woorden Welkom Lente op wit papier gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.
Vervolgens de hele tag met zwarte inkt afgewerkt.
Bovenaan een gekleurd touwtje en dat ook onderaan geplakt.
Leuk detail: dit was 1 van de eerste producten die Hennie mij toestuurde als lid van haar designteam, inmiddels 8 jaar geleden.

En hier de tag in zijn geheel.

Hieronder zie je de producten die ik uit de webwinkel van Kreatrends heb gebruikt:



Ik heb met veel plezier zitten spelen en ik hoop dat jullie er met plezier naar kijken.
Fijne dag!
xxx Margreet

1 opmerking:

  1. Zeker kijk ik hier met plezier naar en zeker op deze sombere dag. Je hebt heel mooi die achtergrond gemaakt Margreet en hij combineert top met die mooie narcissen. Ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen