Pagina's

maandag 1 februari 2021

Lieve groetjes

Het is alweer bijna Valentijnsdag. Nou heb ik er zelf niet zo heel veel mee maar het is wel leuk om hartjes op je kaart te gebruiken. Deze kaart, gemaakt met allemaal mooie materialen uit de webwinkel van Kreatrends is zowel voor Valentijnsdag als ook voor een verjaardag of om gewoon zomaar aan iemand te versturen.
 
 
De vierkante kaart is gemat door de grootste snijmal van Anja's square XL uit designpapier te snijden.
Het papierblokje dat ik hiervoor gebruikt heb is een al ouder blokje van Marianne Design. 
Op de kaart is een insteekvak gemaakt met daarop de nieuwe borduurmal met hartjes van Marianne Design.
 
 
De hartjes zijn geborduurd met restjes roze borduurgaren dat ik nog had liggen.
De bloem is al een oudere snijmal van Marianne Design net als de takjes die er onder verwerkt zijn. 
Welke dat zijn kan je in de materiaallijst onderaan de blogpost vinden.
 

De tekst is gemaakt met de leuke stiksteekjes teksten. Ook de gestempelde hartjes zitten daarbij. 


Het insteekkaartje heb ik simpel gehouden omdat er anders te dik wordt om in het vakje te schuiven.


Waar ik wel benieuwd naar ben.... maken jullie Valentijnskaarten?
 
De gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

1 opmerking:

  1. Een leuk kaartje voor een Valentijn.
    Heel leuk met die insteek kaart.
    De tekst met stiksteekjes staat ook in mijn winkelkarretje.
    Maak eigenlijk nooit een kaart voor Valentijn ,zou misschien voor een challenge zijn.

    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen