Pagina's

donderdag 31 december 2020

Happy New Year

                                      

En dan hebben we alweer de laatste dag van het jaar.
Namens het team van Kreatrends wil ik jullie een goed uiteinde en een Gelukkig Nieuwjaar wensen. 

Laten we hopen dat we met de vaccinatie Covid-19 snel onder de knie krijgen en dat 2021 een beter jaar gaat worden met weer meer vrijheid op alle gebied.

De basismal is een Card Art Stencil van DutchDoobadoo, nagetekend op bruin cardstock.
Daarna nogeens een maatje kleiner van designpapier. De randjes heb ik met gesso bewerkt.

De bomen zijn gemaakt met een Craftables van Marianne Design en ook hierop heb ik wat gesso gedaan.
De mooie mal is van Amy Design. Ik heb het middenstuk erin laten zitten, omdat het uitdrukplaatje van Amy Design er dan beter op uitkomt. Dit plaatje is in 4D op elkaar geplakt.

Ik heb de volgende materialen uit de webwinkel van Kreatrends gebruikt


 
Fijne dag!
xxx Margreet




1 opmerking: