Pagina's

donderdag 19 november 2020

De 3 notenkrakers

 

 Vroeger was ik nooit zo kerstachtig, maar sinds onze vakantie naar Florida 9 jaar geleden is dat omgeslagen. Zelfs begin december was daar al heel veel in kerstsfeer. Het was een genot om door de straten te rijden. Het was of ik in een TV wereld vertoefde. Ook in de Disneyparken was het volop kerst met lichtjes en muziek. Daarna was ik om en het was ook daar dat ik de notenkrakers ontdekte. Sindsdien krijg ik ze van Femke vaak met kerstmis cadeau.
Nu kwam Craft Emotions met stansen van de notenkrakers, dus ja, die moest ik hebben.
Het was wel een gefriemel om ze in elkaar te zetten, maar ja, dan heb je ook wat.
Ik heb ze gekleurd met Nuvo markers en de middelste met foamtape verhoogd opgeplakt.
Voor de basis heb ik de grootste vorm van card art Jayden van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het gestreepte DP is van AmyDesign en daarop heb ik de kleinste vorm nagetekend.
De randjes met de paperdistresser bewerkt. 
Kerst Groetjes is een stans van Card Deco Essentials.
Bovenin 2 kerstballen van Craft Emotions uit vellum gestanst en er 2 sneeuwsterren opgeplakt.
Een grote strik maakt het geheel af.
Onderstaande producten heb ik uit de webwinkel van Kreatrends gebruikt:
 
Fijne dag!
xxx Margreet









Geen opmerkingen:

Een reactie posten