Pagina's

donderdag 25 juni 2020

Schip Ahoy


Vandaag ben ik weer aan de beurt.
En met dit lekkere warme weer is een waterkaart lekker verkoelend.

Ik ben bezig geweest met de vuurtoren.
Ook alweer een leuke mal.
Je kunt hem zoals ik gedaan heb de vuurtoren aan de kaart laten zitten .
maar je kunt hem ook los op je kaart verwerken.
Marianne heeft ook een mal waar je golven mee kunt maken.
Door ze uit verschillende kleuren blauw  en wit te stansen krijg je een leuk effect.


Ik heb de kaart aangekleed met bootjes en schelpjes .
Deze zijn al wat ouder maar Hennie heeft hele leuke andere in de webwinkel staan.
Als je de linkjes aanklikt dan kom je er vanzelf.
Ik vond dat op deze kaart de bubbels niet mochten ontbreken.

Zoals je ziet heb ik de geembostte  gedeeltes beïnkt.

Hieronder staat alles uit de webwinkel en ook doorgelinkt.
Heb je vragen stel ze gerust.





LR0661 Creatables snijmal Gate Folding - Light house  CR1512 Craftables snijmal Bubbles LR0660 Creatables snijmal Coral SetLR0664 Creatables snijmallen Ocean view






Memento Dew Drop inktkussen Desert Sand MD804   Memento Dew Drop inktkussen Paris Dusk MD608


Leuk dat je bent langs geweest!!

2 opmerkingen: