Pagina's

donderdag 19 december 2019

Christmas Cheers

Ik heb een drieluikkaart gemaakt met een van de nieuwe, leuke gnomes stempels van Marianne Design.
De basiskaart is gemaakt van rood cardstock en hierop heb ik heel oud kerstpapier geplakt, wat ik eerst met de papierdistresser bewerkt heb. 

De Gnomes Family heb ik met alcohol markers ingekleurd en daarna uitgeknipt.
De tekst is van de Cute Animals serie van Eline's Animals. Ik heb hem in 2 delen uitgeknipt en met foam verhoogd opgeplakt.

Dit is mijn laatste DT kaartje voor Kreatrends voor dit jaar en ik wens jullie dan ook alvast heel gezellige kerstdagen en een heel goed en gezond 2020.
Zoals gewoonlijk kom je meteen in de webwinkel terecht als je op één van de onderstaande producten klikt.


HT1650 Clearstamps Hetty's Gnomes Family  PK9125 Pretty Papers Bloc Victorian Christmas STENCILSL169 - Cutting and Embossing Die Essentials nr.169EC0173 Clearstamps Elines Christmas hedgehogsNuvo - Alcohol Marker Pen Collection - Rosy Pinks - kleurenAurelie-paper-distresser-4,7-cm-aupd1001
Fijne dag!
xxx Margreet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten