Pagina's

donderdag 25 juli 2019

Strike

En weer een kaart uit de big guys serie van Yvonnes creations.
Deze keer bowling.
Iedereen heeft dat vast als eens of meerdere keren gedaan.
Hoe leuk is het om iemand bijvoorbeeld uit te nodigen om me te gaan bowlen.
Dat kan met deze mallen.


Ik heb 10 kegels uitgestanst , geembost en beïnkt.
En zo op de kaart geplakt dat ze mooi zoals ze horen!
Ik heb ze op een kaartmodel van Studio Light geplakt.
DE kaart heb ik overdwars gebruikt en maar 1 kant omgevouwen zoals je ziet.
Op de platte kant heb ik de bowlingbal verhoogd opgeplakt.
Aan de achterkant heb ik een standaard gemaakt zodat de kaart kan blijven staan.


Misschien heb ik je kunnen inspireren.
Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt.



YCD10170 Dies - Yvonne Creations - Big Guys - Play to WinEmbossing Die Cut Stencil Essentials nr.115 STENCILSL115PK9145 Pretty Papers bloc Beary Cute  craftables mini alphabet



Leuk dat je bent langs geweest.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten