Pagina's

donderdag 7 december 2017

een Sprankelend en Liefdevol Nieuwjaar

De eerste week van december is onderhand al weer voorbij, de Kerstkaartjes zijn gemaakt, en dan is het de beurt aan Nieuwjaarskaartjes.
Ik ben aan de slag gegaan met een Dutch Doobadoo stencil, wat een beetje op een iglo lijkt. Bij het blauwe designpapier heb ik de randjes bewerkt met texture paste.
De cijfers zijn ook van Dutch Doobadoo. Ik heb ze door de Swiss Dots embossingfolder gehaald en ook gedeeltelijk bewerkt met texture paste.
 De pinguins zijn een echt knutselpakketje, maar wel leuk om mee te spelen.
 Deze kleine blijft graag aan de hand van mama pinguin.
 En deze maakt een hoeragebaar voor het nieuwe jaar.
De tekst vroeg om iets sprankelends en daarom heb ik er met Nuvo Crystaldrops een randje omheen gemaakt.
Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:

COL1416 Collectables snijmallen pinquins470.713.315 Dutch Doobadoo Card Art  Triptych 2470.455.003 Dutch Doobadoo stencil cijfers  Clear Stamp Sprankelend nieuwjaar PK9111 Pretty papers bloc christmas time 870.000.001 Structuurpasta Dutch Doobadoo transparantNuvo crystal drops  wedgewood blue
Ik ben benieuwd of jullie alleen Kerstkaartjes maken of ook Nieuwjaarskaartjes.
xxx Margreet



Challenges:
Morgan's ArtWorld: AG
Kreativ-Tanten: AG

1 opmerking: