Pagina's

donderdag 16 november 2017

Feest

En feest is het zo te zien ..hahahaha.
Alle lieveheersbeestje zij in de weer  en maken er met elkaar een gezellig feestje van.
Lieveheersbeestje zijn kleine geluksbrengers.Vandaar ook het klavertje 4 erbij.



Ik heb de beestjes uit zwart papier gestanst en uit rood.
De rode onderdelen heb ik in de mal laten zitten en met een zwarte stift de stippen gekleurd.
Hierna de rode onderdelen geembost.
Daarna heb ik ze uit de mal gehaald en heel voorzichtig en rustig aan de binnenkant
het rode gedeelte opgebold.
Doordat je het voorzichtig doet druk je niet de geembostte stippen plat.
Als je goed kijkt kun je ook zien dat ze een beetje bol staan.
Ik heb ze opgeplakt met een klein stukje foamtape eronder.



Dus gewoon lekker een aantal beestje uitstansen in elkaar zetten en her en der opplakken.


Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan.
Hieronder nog even alles uit de webwinkel op een rijtje en weer doorgelinkt naar de webwinkel.

470.713.639 Dutch Card Art Text Feest A56004-0008 Joy! stempel met mal lieveheersbeestje + klaver vier    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten