Pagina's

donderdag 26 oktober 2017

Rudolph the rednose reindeer

Marianne Design heeft weer een mooie rendierstans op de markt gebracht. Ik vind rendieren zó leuk dat ik er meteen maar 3 op 1 kaart heb gebruikt. Gestanst, geëmbost en gekleurd toen Rudolph nog in de stans zat. De randen van het leuke dotjespapier bewerkt met vintage photo.
De bovenste rand is ook een beauty. Je kunt de 'gaatjesrand' ook weglaten, maar ik vond het wel mooi en imposant staan. De blaadjes (is een extra stans) nog een keer van groen cardstock gestanst, opgeplakt en met Nuvo Drops besjes gemaakt.
 En hier de 3 Rudolphjes van dichtbij. Van de lichte Rudolph heb ik de kop met foam verhoogd. Het lijkt net of ze glimlachen, vind ik.
De gehandletterde kerstwens gestempeld en geëmbost. Daarna nog met vintage photo bewerkt en met foam verhoogd opgeplakt.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Onderstaande producten zijn te vinden in de webwinkel van Kreatrends:
LR0489 Creatables Tiny's Deer headLR0488 Creatables Petra's Christmas borderKJ1717 Clear stamps Karin Joan Giftwrapping- kerstwensen   PMPP10016 Paperpack - Precious Marieke - Joyful Christmas  PMA4012000E heat tool pink eur..jpg390108 Mboss embossingpoeder Pearl White 10 ml  Tsukineko VersaMark Watermark stamp pad  Nuvo crystal drops - autumn red 683N Distressinkt Vintage Photo  Nellie-Snellen-Ink-Applicator
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten