Pagina's

woensdag 18 november 2015

Puzzelkoffertje

Deze keer heb ik een koffertje gemaakt waar je een puzzel in kan bewaren.



Er staat in de webwinkel een leuke box art mal van Dutch doobadoo.
In de vorm van een koffertje.
En Marianne Design heeft een super handige en leuke puzzelmal.
Nou en die 2 heb ik gecombineerd.


Ik heb een leuke afbeelding gezocht met een minimale
 afbeelding van 10,5 cm x 10,5 cm.
De maat van de puzzelmal is nl. 10 cm x 10 cm.
Deze heb ik op rubberfoam geplakt en daarna uitgestanst.
Zoals je hierboven ziet .....een echte puzzel.
Hieronder zie je de achterkant.

Ik heb het plaatje nogmaals opgeplakt maar nu op wit karton.
Deze heb ik schuin in vieren gesneden, anders past hij niet in  het koffertje.
En deze kun je dan als voorbeeld gebruiken om het puzzeltje in elkaar te zetten.


Het koffertje is uitgetekend en uitgeknipt en kun je heel eenvoudig in elkaar
vouwen.
Dat wijst vanzelf.
Ik heb het puzzeltje in een kaartenzakje gedaan met een bijpassend lintje eromheen.
En dit weer aan het koffertje gehangen.

Op deze manier kun je hele leuke kadootjes maken voor kinderen.
Ik vond het super leuk om dit te maken .
Misschien heb ik je op een ideetje gebracht.
Hieronder zal ik alles weer even op een rijtje zetten.
En het staat weer direct doorgelinkt naar de webwinkel

Leuk dat je bent langs geweest!!!!

Creatieve groetjes Giny

470.713.011 Dutch Box Art Suitcase
 Craftables CR1342 snijmal puzzel Marianne Design foamrubberplaat -kobaltblauw craftables mini alphabet PK9078 Pretty Papers Bloc Flower Power

PI2012  Pickup Basic Paper Kobalt PI2001 Pickup Basic Paper witPI2066 Basic paper rood Wenskaartzakjes

6 opmerkingen:

  1. Mooi koffertje Giny, gaat dit weekend op reis naar Leeuwarden, die komt nog 's ergens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk idee Giny!
    Prachtig uitgewerkt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Giny een leuk idee
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super dit idee met de puzzel en super leuke koffer geworden

    dacht kom ook even bij jou kijken mooie creatie,s heb je gemaakt in de loop van de tijd helaas heb ik minder tijd voor freubelen momenteel maar vandaag lekker de hele dag vrrij en er heerlijk mee kunnen spelen

    nog een fijn weekend

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen