Pagina's

woensdag 16 januari 2013

Als Snoesjes breien zijn ze .....zoet!

Met het nieuwe knipvel van Snoesjes Knitting 3DHM0045 heb ik deze kaart gemaakt. Ook heb ik één van de nieuwe Collectables gebruikt nl. COL1306. In de verpakking zitten twee kleine snijmalletjes van harten en clear stempeltjes met teksten (11 stuks) + nog een klein hartje. Allemaal te combineren met elkaar. Omdat ik vind dat je ook je "oude" spulletjes niet moet verwaarlozen heb ik de schemerlamp gemaakt van de Creatables LR0143 (een hoekje) en LR0191 (de lantaarn) hier heb ik wel een aantal krullen afgeknipt. Gezellig toch, breien onder de schemerlamp? De achtergrondvelletjes zijn ook van een oudere serie. Het twine garen is van Queen & Co. Alles is te vinden in mijn webshop...www.kreatrends.nl.

6 opmerkingen:

  1. super mooie kaart Hennie en wat een grappige schemerlamp.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, met een super leuke schemerlamp!! Het design papier past er ook perfect bij!

    Gr Wybrich

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje gemaakt
    leuke schermelampje grappige
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit! en wat is dat schemerlampje leuk zeg!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi kaartje, leuk gedaan zo de schemerlamp!!!!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen