Pagina's

woensdag 13 december 2017

Herfst tafereeltje

En dan ga je helemaal uit je comfort zone.
Ik kreeg van Hennie een pakketje met spinnetjes en spinnewebjes.
Wat ga je daar mee doen??????
Nou ...uuhhmm...het onderstaande dus.

In mijn pakketje zaten ook de mooie bladeren van Dutch doobadoo.
Die heb ik er ook op gebruikt.
Ik heb een schilderscanvasje gebruikt en deze eerst grijs geverfd.
Het grote spinneweb heb ik lichter grijs gemaakt en hier op de grote spin geplakt.




En nu zijn er zoveel leuke herfstmalletjes te koop.
Ook een craftables met spinnetjes en rupjes enz.
Een spinnewebje.
Leuke paddestoeltjes......en natuurlijk nog veel meer.
Kijk maar eens in de webwinkel rond.




Ik ben benieuwd wat jullie van mijn paneeltje vinden.
Weer eens iets anders als een kaartje....


Hieronder nog even alles op een rijtje en.....doorgelinkt naar de webwinkel.


470.713.645 Dutch Doobadoo Card Art Leafs     COL1443 Collectables Giftwrapping - Karin's bird, hearts and tag   CR1383Craftables stencil punch die spiders and bugs  CR1422 Craftables spiderweb


LR0372 Creatables mushrooms  PK9145 Pretty Papers bloc Beary Cute


1 opmerking: