Pagina's

maandag 20 november 2017

Heerlijke winter.

Hallo allemaal

Weer een kaartje van mij. 
Met een leuke mal van Dutch Doobadoo.

Een kaartje wat je kan gebruiken voor de winter of voor de feestdagen, net wat je leuk vind.


Ik heb eerst de mal op zijn grootst uitgeknipt uit groene cardstock.. De 2de maat uit roze cardstock en de kleinste maat uit design papier.




Ik heb er een schudkaart van gemaakt. Heb uit de roze de kleinst ster uitgesneden. uit het design papier de op 1 na grootste. Zo zie je echte laagjes in je kaart. 


Daarna heb ik foampads langs de ster geplakt. Mica erop. Sterretjes en glittertjes erin gestrooid en alles dicht gemaakt.


De kaart heb ik verder afgewerkt met de 

"Collectables Giftwrapping" 

serie. 



Ook heb ik Nuvo parel druppels gebruikt. Blijft leuk spul.
De losse sterretjes heb ik gemaakt met de sterretjes mal. Daar heb ik dan de losse sterren uitgehaald.

LR0487-Creatables-snijmal-lots-of-Stars


Hopelijk vinden jullie mijn kaartje weer mooi. 


Groetjes Ine

COL1441-Collectables-Giftwrapping-Karins-pins-&-bows  LR0487-Creatables-snijmal-lots-of-Stars  CR1421-Craftables-basic-Christmas-star  COL1442-Collectables-Giftwrapping-Karins-deer-stars-&-tag  470.713.152-Dutch-Doobadoo-Shape-Art-Label-4Nuvo-crystal-drops-buttermilk-652NJoy-foampads-2-mm-dik-25x25mm






6 opmerkingen: