Pagina's

donderdag 21 september 2017

The feeling of Christmas

Kerst komt steeds dichter bij en iedereen is 
waarschijnlijk al druk in de weer met kerstkaarten.

Er zijn ook weer zoveel mooie nieuwe kerst series uitgekomen.
Ik ben aan de gang gegaan met de serie van Amy Design.
En de serie heet zoals de titel al vertelt" the feeling of Christmas"
Er zit vanalles bij deze serie, dessinpapier, cardstock, knipvellen enz.
Alles past perfect bij elkaar.

De donkerblauwe kaart is dubbelgevouwen met de vouw aan de bovenkant.
De maat is 15 cm x 28 cm.
En de mooie randmal bestaat uit 3 delen en daar heb ik een beetje mee gespeeld.
Het losse "lijntje heb ik gebruikt voor de zijkanten.
Het gedeelte met de "streepjes heb ik gebruikt op het lichtgrijze cardstock.
Deze is 13 cm x 14 cm.
Hierop zit een stuk dessinpapier .
De rand met sneeuwster heb ik in het blauw van de basiskaart gedaan.
Deze heb ik nogmaals uit lichtgrijs gestanst en hier de 
middelste sneeuwster uitgeknipt.


Voor de takjes en de hulst heb ik een mallenset uit de nieuwe serie van
Precious Marieke gebruikt.
Plaatje in 3D en hier en daar mooie witte strassparels van Marianne Design.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties met deze mallen.



Hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en weer doorgelinkt.

ADD10111 Die - Amy Design - The feeling of Christmas - Ice crystal borderCD10924-HJ14901 3D Knipvel - Amy Design - The feeling of Christmas - Christmas birdsAD-SC-10012 Linnenkarton scrap The feeling of Christmas Amy Design  ADPP10018 Paperpack - Amy Design - The feeling of Christmas
  CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design  PM10103 Snijmal Precious Marieke - The nature of Christmas - Florals


Geen opmerkingen:

Een reactie posten