Pagina's

maandag 25 september 2017

Kerstster

Hoi allemaal


Jullie hebben vast al die prachtige voorbeelden gezien van de kaart van Ineke Bezemer. Ik heb hem ook gemaakt. Maar ik heb voor de afwisseling de nieuwe ster mal van Marianne Design gebruikt.


Hij is niet moeilijk om te maken. Even een werkje. De werkwijze vind je hier. Zoals je ziet heb ik een en ander aangepast. Zo maak je er toch je eigen kaart van.




  

Op deze foto zie je goed dat ik hier de sneeuwvlokjes gebruikt heb van de Creatables LR0486. Hier heb ik kleine stukjes van genomen en achter de uitgesneden ster geplakt.



Het aanzicht vanaf boven. Ik heb er wat dikke tape tussen gedaan zodat hij goed open blijft staan.

Ik hoop dat jullie mijn uitwerking weer leuk vinden. Onderaan alle producten die ik gebruikt heb op mijn versie van de kaart.

Liefs Ine xxx


CR1421-Craftables-basic-Christmas-star  LR0487-Creatables-snijmal-lots-of-Stars  LR0486-Creatables-border-Ice-Crystals-Marianne-Design  ADPP10018-Paperpack-Amy-Design-The-feeling-of-Christmas  PM10103-Snijmal-Precious-Marieke-The-nature-of-Christmas-Florals  LR0455-Creatables-snijmal-Classic-Border-Marianne-Design  PMCS10013-Clear-stempel-Spirit-of-Christmas-teksten-Precious-Marieke

  CR1378-Craftables-snijmal-Tinys-pine-tree-branch-Marianne-Design  LR0435-Creatables-snijmal-Petras-poinsettia-Marianne-Design  LR0437-Creatables-snijmallen-Petras-twigs-set-Marianne-Design  

LR0438-Creatables-snijmallen-Petras-larix-Marianne-DesignNuvo-crystal-drops-bubblegum-blush-672N

6 opmerkingen: