Pagina's

maandag 22 mei 2017

Tea is like a hug in a cup


Hoi allemaal

Leuk hè deze mal van Dutch Doobadoo. Ik vind de mallen altijd heel erg makkelijk om mee te werken. Het eerste denkwerk is dan al gedaan. Ik werk er graag mee. 




Deze keer heb ik weer gewerkt met de Mallen van Marianne Design. Die etagère is echt geweldig leuk. En dan die lekker koekjes erbij, ik krijg er zin in.



Ik heb de mal van DDBD overgetekend op craft papier. Daarop een design papier geplakt. Dan een mooie afbeelding van Marianne met daaroverheen een lijstje gemaakt met een cirkel mal.
Boven nog een strikje afgewerkt met Nuvo Crystal Drops. Nog nooit zo'n mooie parels gemaakt uit een flesje. Eindelijk een die wel werkt en parels maakt die ook echt mooi blijven. 


Ik heb achterop een vakje gemaakt waar een label inpast. Daar heb ik de tekst op gestempeld. 




Bij deze kaart past ook de standaard mal van Precious Marieke weer prima. Nu kan de kaart mooi rechtop staan.




Ik hoop dat jullie weer nieuwe inspiratie hebben gekregen van mijn kaartje.

Groetjes Ine









470.713.143-Dutch-Doobadoo-Shape-Art-2--A5CR1403-Craftables-punch-die-Cookies-Marianne-Design  Creatables-LR0463-snijmallen-Tiered-tray-&-macarons  Creatables-LR0462-snijmallen-Tea-for-You-Marianne-Design   KJ1710-Clear-Stamp-quote-tea-is-like-a-hug-in-a-cup  6002-0441-Snijmal-Billes-BowsPM10083-Die-Precious-Marieke-Seasonal-Flowers-Card-Stand  Pretty-Papers-bloc-english-roses-PK9143 Nuvo-crystal-drops-red-berry-667NLR0412-Creatables-Labels-Cotton-Lace

               220780-Metallic-karton-zilver-A4 Tim-Holtz-Distress-inkt-pad-Gathered-Twigs  VK9557-Knipvel-Marianne-Design-Tea-for-You-nr.2


 

3 opmerkingen: