Pagina's

donderdag 30 maart 2017

Vlieg er eens uit!

Goedemorgen allemaal. Dit wordt een best lange blogpost, dus neem er lekker een kopje koffie of thee bij!
Ik heb nl. een flessenhanger met een bijpassende kaart gemaakt.
De flessenhanger is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. Inmiddels weet iedereen wel hoe deze stencils werken (zo niet, dan hoor ik het wel).
De mal die ik hier gebruikt heb is van Sizzix. Het designpapier met de vliegtuigjes komt uit een paperpack dat precies aansluit bij het knipvel. Eronder heb ik de tandwielencirkel van Joy!crafts gebruikt. Ik heb hem uit wit cardstock gestanst en daarna met blauwe Inka Gold met de vingers ingesmeerd en daarna met een zacht doekje opgewreven.
\
Hier zie je dat ik weer eens ouderwets 3D toegepast heb. Het woord 'Proost' vond ik wel toepassselijk bij de flessenhanger. Eerst met Versamark gestempeld, daarna embossingpoeder erover en verhit met de heattool.

En dan de bijpassende kaart.
Ook hier het leuke vliegtuigjespapier gebruikt met in het midden dezelfde Sizzixstans. Hierbij de 'inlegtechniek' gebruikt. Dit betekent dat ik de mal eerst uitgestanst heb in het DP en daarna dezelfde stans er 'ingepast' heb.
Hier een close-up van de prachtige stans met het vliegtuigje er in. Ik heb hem nagetekend en van zwart cardstock nagetekend, zodat hij wat beter uitkomt.
Ook bij dit vliegtuig 3D toegepast.
Op de banner een 'Stoere vent' tekst gestempeld.
Alle onderstaande producten komen uit de webshop van Kreatrends.
658832 Framelits snijmallen set Labels Ornate 5470.990.001 Dutch Envelope Art Bottle Label 2Amy Design -Die - Vintage Vehicles - Aircraft Corner CD10847 3D Knipvel - Amy Design - Vintage Vehicles - Planes 6002-0367 Noor! snijmal tandwielen rond  ADPP10016-Paperpack-Vintage-Vehicles-Amy-Design  PL1507 Clear stempel Emoties Project NLCR1353 Craftables snijmal Label XL en labels XSTsukineko VersaMark Watermark stamp padPMA 4021007 Embossingpoeder GoldPMA4012000E heat tool pink eur..jpg
Leuk dat je weer langsgeweest bent en een berichtje achterlaten wordt heel erg gewaardeerd!
xxx Margreet

1 opmerking: