Pagina's

maandag 23 mei 2016

Je bent jarig.

Hoi allemaal

Vandaag weer een kaartje van mij.
Helemaal weer een keer in mijn kleurtjes.
De mooie "Eurolock" vorm is van Dutch Doobadoo. Ik heb deze gebruikt voor de basis. De 3 grootste maten heb ik getekend en uitgeknipt. 
Daarna heb ik een mal gebruikt van Noor! Design.




Toen ben ik lekker gaan kleuren. Wat is dat toch leuk om te doen. Zo heerlijk ontspannend. Ik heb een stempel van Gorjuss gebruikt. Deze met een klein wit randje uitgeknipt. 

Ik heb een "lijstje" gemaakt met behulp van een leuke mal van Marianne Design. De 2 grootste mallen tegelijk op het papier en dan door de snijmachine. Ik vind de gestikte randjes zo mooi.
Ik heb het lijstje op een cirkel design papier geplakt.En samen dan weer op de in groen uitgesneden mal.


Daarna ben ik begonnen met de bloemetjes maken. Even een werkje maar wel erg mooi. Ik heb 2 verschillende mallen gebruikt. Als eerste de oprol bloemen. Erg makkelijk. Even stansen en daarna oprollen en vastplakken. Een pareltje erin en klaar is Ine. 
Daarna de boterbloemen, Nu heb ik ze niet echt gemaakt als boterbloem omdat geel hier bij dit achtergrond papier niet zo mooi was. Ik heb alle 3 de bloemetjes in een bloem gebruikt en de kleinste 2x. Van de 2de heb ik een blaadje afgeknipt en iets kleiner dicht geplakt en zo het hartje van de bloem gevormd.Ik heb op de bloemen ook een beetje Glossy Accents gebruikt. En een klein kraaltje in het midden. 



Ook heb ik er nog een leuk label in verwerkt. Daar heb ik de tekst op gestempeld. 

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. Graag tot volgende keer.

Groetjes Ine





PI2071-Pickup-linnenkarton-Fuchsia-305x305-cm470.713.132-Dutch-Doobadoo-Shape-Art-EurolockCR1360-Craftables-snijmallen-Basic-Passe-Partouts-Circles  PM10064-Snijmallen-Flowery-Collection-Buttercup-Trio  6002-0473-Snijmal-Roll-up-Roses-Spiral-Noor!DesignHT1603-Clear-stempel-Luchtpost-Marianne-Design  LR0412-Creatables-snijmallen-Labels-Cotton-Lace-Marianne-Design  6002-0322-Noor!-snijmal-vlinders-rond  LR0414-Creatables-snijmal-Swirl-with-Leaves-Marianne-Design


GOR 907339 Collectable Rubber Stamp - Santoro - No.74 Starlight

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Ine! Schitterende kleuren heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ine, mooie vorm kleuren en accenten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen