Pagina's

woensdag 25 november 2015

Sneeuwt het al ???


Jullie kennen ze allemaal wel, die grappige sneeuwbolletjes.
Vroeger hebben jullie vast allemaal wel zo'n doorzichtig sneeuwbolletje gehad.
Wat een leuke figuurtjes zaten daar toch altijd in, je kon er uren naar kijken,
en je kon het op elk moment van de dag laten sneeuwen.
Met de nieuwe "sneeuwbol-mal " van Dutch Doobadoo 
kun je de tijd van vroeger even opnieuw beleven.

Ik heb de mal overgetekend op kraftpapier, en daarna netjes uitgeknipt.
Ook het binnenste gedeelte heb ik uitgeknipt.
Aan de binnenkant heb ik een cirkel geplakt van transparante sheet.
Op de rand heb ik foam-blokjes geplakt.
Ik heb de mal nog een keer overgetekend,
hier heb ik designpapier opgeplakt, en het lieve ijsberen-plaatje.
Ik heb een beetje schudsneeuw gebruikt,
 en daarna de twee kanten op elkaar geplakt.


De onderkant van de sneeuwbol heb ik versierd met designpapier.
Uit glitterpapier heb ik de ijspegels gestanst.
Als het sneeuwt kun je wel een paar handschoenen gebruiken, dus deze
mochten op mijn sneeuwbol dan ook niet ontbreken.
Het woord " Winter " maakt het helemaal af.

Deze artikelen heb ik voor de sneeuwbol gebruikt :

470.713.591 Dutch Doobadoo Card Art stencil sneeuwbol A4   PL4501 - Project NL Adhesive stickers - Blue & Grey  PK9128 Pretty papers bloc Nordic Winter   MB0157 - Knipvel Mattie's Mooiste - Deer

PM10047 Snijmal - Precious Marieke - Winter Wonderland - Icicles   Snijmal tekst winter   6002-2034 Noor! snijmal wantjes en muts   CR1343 Craftables snijmallen Christmas Bells

6500-0003 Joy! Foam pads 2 mm dik - 5x5 mm   CA3104 Snow deco papier 


Groetjes Linda. 

3 opmerkingen:

  1. prachtig LInda. Superleuk gemaakt met al deze materialen top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gemaakt Linda.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij leuk geworden linda!
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen