Pagina's

woensdag 2 september 2015

Cupcake



Ik heb voor jullie deze lekkere cupcake "gebakken"
Nou ja van papier dan ;-)
Ik heb hem versierd met wit cardstock, en designpapier.
en heb er een aantal plakparels op geplakt.
En bovenop natuurlijk een heerlijke kers.


De linkerkant heb ik opgevrolijkt met
 een bloemetje, en de tekst " hoera ".


In de cupcake heb ik nog een vrolijk parapluutje " gestoken".


Deze materialen heb ik voor deze cupcake gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel :


470.713.503 Dutch Card Art stencil Cupcake   PB7047 Paperbloc Peach and mint.jpg   6002-0452 Noor! snijmal zonnebloem

6002-0444 Merys snijmal tekstjes   snijmal umbrella love 


Groetjes Linda

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige cupcake!!
    Leuk detail het parapluutje!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm lek k er. Hij is erg mooi geworden.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi linda
    een erg vrolijke en leuke kaart en je word er ook niet dikker van,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cupcake Linda, lekker vrolijk en mooi bewerkt.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verjaardags taartje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig lekker uit hoor jammie jammie

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen