Pagina's

woensdag 1 juli 2015

Flower Power

Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te plaatsen.
Toen ik de mal van de VW bus zag en de bloemetjes moest ik gelijk aan 
de flower power tijd denken.
Dus op zoek naar achtergrondjes en jawel...
Marianne Design heeft een flower power pretty paper bloc.
Nou dan is het nog bedenken hoe ga ik het doen.
En dat is een upright Z fold card geworden.
Je ziet ze momenteel veel voorbij komen.
Een erg leuk modelletje om te maken.
Hieronder even een patroontje hoe het moet.
Het is niet zo moeilijk hoor!

En dan is het een kwestie van uitstansen en opbouwen.
Uiteindelijk is dit mijn resultaat !!

 Hier de kaart nog even plat, om te laten zien dat je hem gewoon
 in een envelopje kunt versturen
Hier kun je het dessinpapier mooi zien.

Hier nog even een foto van hoe hij achter het bloemetje geschoven is.


En als laatste de bus van dichtbij.
Als lampjes heb ik strass steentjes gebruikt en het 
geemboste gedeelte heb ik beïnkt zodat het wat beter uitkomt.

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:
Creatables LR0359 vw bus
Creatables  LR0360 grasrandje
Creatables LR0361 bloem
Floral flourishes  bloem
Pretty paper bloc Flower power
strass steentjes
Card stock


Leuk dat je langs geweest bent.
Geniet van het mooie weer!!!!!!

Groetjes Giny

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke flower power kaart. Het model past hier precies bij
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi giny. Mooi modelletje ook. Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurrijke kaart Giny!
    Heel mooi model.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen