Pagina's

woensdag 25 februari 2015

Een mannenkaart

 Ik vond het weer eens tijd om een mannenkaartje te maken voor Kreatrends.
Ik ben begonnen met een basiskaart van rode cardstock en heb hierop designpapier uit de Baroque serie van Marianne Design gebruikt. Alvorens dit op te plakken heb ik het eerst met de distresser 'oud' gemaakt.
Daarna ben ik aan de slag gegaan met de vierkante nieuwe vintasia dies van Nellie Snellen. Er zitten er wel 7 in 1 pakket. Ik heb er 4 van gebruikt. Het rode vierkant is met het grootste frame uitgestanst en daarna geëmbost met een X-cut embossing folder. De randjes heb ik met black soot distress inkt aangezet. 
Toen uit het designpapier gestanst en uit zwarte cardstock een dun uitgestanst stuk er strak langs geplakt. Het mannenhoofd uit zwart cardstock gestanst en met foam verhoogd opgeplakt.
Ik vind dat er bij een mannenkaart best wat bloemetjes mogen. Niet een te uitbundig boeket, maar wat zwarte zijden roosjes en delicate blaadjes kunnen best wel.
Ik hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven en onderstaande producten kun je terugvinden in de webshop van Kreatrends:
PI2007 Basic Linnenkarton Zwart 30,5 x 30,5 cm  68 - 3303 Pinkish red  PK9119 Pretty Papers bloc Baroque  VIND001 Vintasia Dies square frame with man  XCU 515153 Embossingfolder Xcut Cracked Tiles A6  6003/0038 Snijmal Noor! vintage Flourishes blad  Foam pads 2 mm dik   Distress inkt kussen Black Soot  Ink blending tool  Paper distresser

Bedankt voor je bezoekje!
Fijne dag!

♥♥♥ Margreet


5 opmerkingen: