Pagina's

woensdag 26 november 2014

Een tuin vol bloemen en vlinders.


Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien.
Ik word hier echt vrolijk van, ik verlang eigenlijk alweer naar de
zomer, alleen moeten we daar helaas nog een poosje op wachten ;-)

Als ondergrond heb ik roze cardstock gebruikt.
Daarop heb ik designpapier geplakt uit het pretty paper bloc " Fresh flowers "
In het midden heb ik de vierkante mal van Noor! design gebruikt.
deze heb ik uitgestanst uit wit cardstock.
In het midden heb ik een rond plaatje geplakt dit komt
 van een knipvel van Marianne design.
Aan de linkerkant heb ik een vogelhuisje geplakt deze vond ik
erg toepasselijk bij het plaatje.


Onderaan de kaart heb ik een aantal madeliefjes geplakt.
Ze ruiken zo lekker dat er al een vlindertje op af vliegt.
Aan de linkerkant heb ik een houten gieter geplakt.
deze heb ik bewerkt met distress ink.


Aan de rechterbovenhoek heb ik ook nog een vrolijke vlinder geplakt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " walnut stain "

Hieronder vind je de artikelen die ik voor dit kaartje heb gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel.


PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers   6002/0147 Noor! D. Snij- embossing mal Frame vierkant   6002/0195 Snijmal Noor! Floral Flourishes vogelhuis   6002/0390 Noor! snijmal vlinders   CR1272 Craftables snijmal Daisy and Leaves

IT565 - Knipvel Tiny's  Country Garden 2   811500/0223 Houten ornamenten box Tuinbank   Distress inkt kussen Walnut Stain


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Groetjes Linda

6 opmerkingen:

  1. hoi linda
    nou wat je zegt hier word je zeker vrolijk van want je kaart is reuze vrolijk en mooi!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk kaartje , Linda.
    Zo krijg je inderdaad zin in de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat een vrolijk kaartje Linda.
    Tussen alle kerstkaarten door is dit echt een verademing, heerlijk hoor het voorjaar!!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Je krijgt al bijna zin in het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen