Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

Merry Christmas

Het is mijn beurt weer om iets te mogen maken. 
Ik heb gekozen voor de shape art mal Snowstar van Dutch Doobadoo. Op de foto hieronder zie je de voorbereidingen.

Nadat alles uitgestanst en uitgeknipt was, heb ik bepaalde delen bewerkt met gesso. Het schattige hertje ingekleurd en ook hier de randen met gesso bewerkt. Toen alles goed droog was, ben ik gaan plakken.

De Merry Christmas mal heb ik uit groen glanskarton gestanst.



Een close upje van het schattige hertje van Wild Rose Studio.
Dan nog een foto van het totaalplaatje.

Hieronder zie je de producten die ik heb gebruikt. Ze linken meteen naar het betreffende product in de webwinkel.

Mocht je in de gelegenheid zijn om dit weekend naar de beurs in Gorinchem te gaan, dan kun je deze sneeuwster in het echie bekijken!

PM10009 Snijmal Mariekes Grid  470.713.115 Shape Art Frame Snowflake  6002/0358 Noor! snijmal stervorm 8-punt  6002/2018 Noor! snijmal ijskristal 1 - 50 mm  6002/2019 Noor! snijmal ijskristal 2 - 40 mm  6002/2027 Joy! snijmal Merry Christmas  

Bedankt dat je langs geweest bent.
Ik was vandaag zelf aanwezig in Gorinchem bij de kraam (nummer 318) van Kreatrends en ik hoop  je daar in levende lijve te hebben zien!

Ik wens iedereen in ieder geval een heel fijn weekend!
xxx Margreet

3 opmerkingen:

  1. nou dit ziet er super uit en de spullen heb ik in huis dus door jou mooie werk krijg ik inspiratie om er aan te beginnen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Corry, ik ervaar dat als een groot compliment!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kerstster, Margreet!!!!
    Je komt zo helemaal in kerstsfeer.
    Super!!!!!,

    BeantwoordenVerwijderen