Pagina's

maandag 15 september 2014

Merry X-MAS

Hoi allemaal

Mijn beurt weer voor een kaartje vandaag.
Ik heb deze keer een arresleetje gemaakt met de mal van Dutch Doobadoo.
Ik vond het echt heel erg leuk om te maken. De mallen zijn ook zo leuk allemaal, je weet gewoon niet welke je moet kiezen.......dus gewoon allemaal :D




Nou deze slee heb ik gemaakt met roze cardstock. je legt daar je patroontje boven op en tekent hem na met potlood. nu heb ik in het midden een iets bredere strook gemaakt. Dit heb ik gedaan door als je een helft van de mal getekend hebt hem iets op te schuiven zodat het midden wat breder wordt. Nu kun je hem in hem midden naar binnen vouwen, zoals je op de foto ziet. Je kunt hem dat makkelijker posten.





Nadat ik alles heb uitgeknipt heb ik van design papier de binnen kant gesneden. Weer op dezelfde manier op het patroon gelegd, getekend en uitgeknipt.




Daarna kun je hem gaan versieren. Ik zelf het de type letters weer eens gebruikt. En een leuke strik gemaakt met allerhande lintjes,
Ook de sneeuwballen van Noor! design van vorig jaar heb ik maar weer tevoorschijn gehaald.
De afbeelding van Magnolia heb ik ingekleurd met ditress ink. Ook de randjes heb ik geïnkt  met distress en de distress tool.


Alle gebruikte producten kun je weer hieronder vinden, met een rechtstreekse link naar de webshop van Kreatrends.

Tot de volgende keer maar weer......

Groetjes Ine



6002/2018 Noor! snijmal ijskristal 1 - 50 mm 6002/2019 Noor! snijmal ijskristal 2 - 40 mm 6410/0078 Noor! Clear stempels Typewriter Keys SL145 Basispapier dubbelzijdig kerst A4 41095 Gehaakt kant off-white 19 mm Klosje jute touwDistress inkt kussen Aged MahoganyZelfklevende parels Silver470.713.506 Dutch Card Art Arreslee


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke arreslee is dit geworden. Prachtige mallen en wat een handige tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg mooie arrenslee met erg leuke dingen erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel leuk Ine....goede tip over dat opschuiven!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke arreslee!!
    Superhandige tip van het opschuiven.
    Inderdaad prachtige mallen!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen