Pagina's

woensdag 30 juli 2014

Spiegeltje, spiegeltje.......

Wat een lekkere zomer hè!!
Af en toe een beetje heet maar tijdens de minder hete dagen
 is het lekker freubel weer!!


Marianne design heeft weer zulke leuke mallen van spiegels en
 mooie vintage plaatjes die daar weer mooi bijpassen.
Ik ben aan de gang gegaan met de creatables mirror flower.

Mijn kaart is dubbelgevouwen 14 cm x 14 cm.
Hierop heb ik een gestippelde achtergrond gedaan van 13,5 cm x 13,5 cm.
Daarop weer een strookje paars van 2 cm x 13,5 cm.
De hoeken van de witte basiskaart en van de achtergrond
 heb ik afgerond met de afrondpons.
Daarna heb ik het grote hart uitgestanst van Marianne Design 
uit ecru cardstock.
En de geëmboste delen heb ik beïnkt met distress inkt --milled lavender.
De spiegel heb ik uit paars cardstock gestanst en de
 geëmboste delen beïnkt met witte inkt.
In dit geval zijn dat de bloemetjes.
En op de bloemetjes heb ik een ercu strasspareltje geplakt.
Daarna heb ik de mal van de spiegel op lila cardstock gelegd en ben 
ik er met een potlood langs gegaan.
Dit heb ik uitgeknipt en onder de paarse spiegel geplakt.
Tussen de spiegel en de lila achterkant heb ik het plaatje gedaan.

Het grote hart heb ik omgekeerd op het dessinpapier gelegd en
hierop de spiegel .
Zoals je op mij kaartje kunt zien.
In de linker ben rechter bovenhoek heb ik gebruik gemaakt van
 een uitgestanst hoekje wat ook weer met distress inkt is bewerkt.
Verder heb ik het versierd met wat bloemetjes en een blaadje.
Een strikje van organza onder het bovenste bloemetje,
Het steeltje van het onderste bloemetje heb ik eerst even om
 een satéprikker gedraaid , waardoor je het mooie gedraaide effect krijgt.

Aan de vouwkant van de kaart heb ik ook organza lint gebruikt.
Hier heb ik het kleinere spiegeltje aan gehangen met wat kralen.




Hieronder nog even alles wat ik gebruikt heb en als je op het plaatje klikt 
kom je direct bij het product in de webwinkel terecht.

Je kunt ook zelf lekker rondkijken, klik dan HIER


LR0322 Creatables snijmal Flower Mirror  LR0299 Creatables snij- embossingmal Anja's filigraan hart  6002/0332 Noor! snijmal bladeren  Afrondponsje hoek enkel
VK9536 Vintage knipvel  in the Mirror 2   Distress inkt kussen Milled Lavender  Ink blending tool 6370/0060 Joy! Crafts Artificial Flowers 24x  

Geniet van het lekkere zomerweer en veel knutselplezier!!

Groetjes Giny.

Een reactie geven mag altijd!!!  ;-)

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Giny. Mooie mallen, leuk dat kleine spiegeltje aan het organza lintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi giny
    wat ziet dit er mooi en erg lief uit met deze plaatjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Giny....prachtig gedetailleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart Giny. Leuk gedaan met de bijpassende plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen